fredag 10. april 2009

Norge

Ja då er da jo ei stund si eg kom til Norge, men her kommer altså eit siste innlegg på bloggen før eg legger den ned.

Den siste tida i Kenya var veldig flott (ja heile Kenyaoppholdet var jo fantastisk!) :) Den aller siste veka var eg og eit par av dei andre på Kilimanjaro, så me fekk ein god avslutning! Alle kom til topps.

Ankomsten til Norge var kald - både véret og folka. Til tross for at eg ikkje ville tilbake til Norge og at da var trist å reisa der ifrå, så blei da og greit å vera i Norge. No er eg tilbake på den gamle heimplassen. Heldigvis har eg hatt da kanonbra på TeFT og lert masse, så eg er ikkje heilt tilbake i gamle rutiner. Nye opplevelsar og mykje god undervisning ha satt perspektiv på ting. Likavel trur eg nok da er meg sjøl så merke mest forskjell.

Til dåke så har fulgt med på bloggen: håper dåke har fått nåke ut av da.
Til potensielle TeFT-søkarar: ditta er eit fantastisk opplegg som dåke absolutt burde få med dåke!

1 kommentar:

bokormen sa...

Heisann Martha! Flott å sjå at du hadde skreve et innlegg her nå! Eg har absolutt fått nåke ut av å lesa bloggen din. Det har vært kjekke leser-opplevelser.'
Snakkes.